Portakallı Kek

Hayriye Teyzemin nefis Portakallı Kek tarifini sizinle paylaşmak istedim. Kuzey'in damak tadına çok güvenirim. Pasta ve kek konusunda oğlum çok seçicidir. Ağzına göre olmazsa hayatta yemez. Birazcıkta cici boğazdır, her şeyi yemez. Çok beğendi ve iki dilim yedi. Ne kadar lezzetli olduğunu siz düşünün.

Ellerine sağlık teyzeciğim...

Malzemeler
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağından iki parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı portakal suyu (taze sıkılmış)
2,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Hazırlanışı
* Şeker ve yumurtalar iyice çırpılır.
* Vanilya ve kabartma tozu eklenir ve iyice çırpılır.
* Sıvı malzemeler eklenir.
* En son un eklenir ve yağlanmış tepsi ya da kalıba dökülür.
* 170 derecede pişirilir.

Afiyet olsun...



Not.
Fotoğraf makinesi yanımda olmadığı için fotoğrafları cep telefonuyla çektim.

Yorumlar

  1. hoşbulduk canım =) sen de hoşgeldin gezegenime, bu arada hmmm portakallı kek de nefis görünüyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. ben de tanıştığımıza çok memnun oldum ;)

      Sil
  2. TEYZENİN ELLERİNE SAĞLIK AFİYET OLSUN. SANADA KOLAY GELSİN CANIM

    YanıtlaSil
  3. bende takipteyim artık:))))
    portakal kokuları bana kadar geldi sanki :)) çok severim bu keki teyzenin ellerine sağlık yiyenlere afiyetolsun
    sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  4. Görüntü zaten ne kadar lezzetli oldugunu belli edıyor,ellerınıze saglık bır dılımde ben alayım yanında bır bardak çay yaparım hımmmm harıka olur.

    YanıtlaSil
  5. ben de çok sık yaparım her çeşit keklerden. Senin kuzeyin gibi benim kızım da 1 dilim yese çok beğenmiş oluyor.
    ayrıca yorumlarınla bloğuma renk kattığın için teekkürler

    YanıtlaSil
  6. bloğunu keyifle takip ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Kek nefis görünüyor.Portakalın aromasıyla daha da nefis olmuştur.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlıkk afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanmayacaksın ama ben de şimdi sendeydim. İhtimaller üzerine düşünüyordum ;)

      Sil
  9. Davetin için teşekkürler mutlaka katılacağım ;)

    YanıtlaSil
  10. ben geldımm :)) ellerınıze sglık bayılıyorum hamarat herkese:)

    YanıtlaSil
  11. hoş geldin, seninde şıklığın dillere destan ;)

    YanıtlaSil
  12. harika olmus...
    ellerine saglik :-)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)