Çifte kavrulmuş MİM

İki ayrı yerden mimlendim ;)
hemencecik yanıtlıyorum...
 
1- Blogunda ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu link ile göster.
Önce sevgili arkadaşım Bal Yanağın Hikayesi mimlemişti beni, ona cevap vermeye fırsat bulamadan ikincisi Necla Şölen arkadaşımızdan geldi. İkisine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum.



2-Burçlara inanıyor musun? Burcun nedir?
Burçlara çok inanmam ama herkes kadar bilirim. Eğlence amaçlıdır yani...
Aslan Burcuyum.  

3-Hayattaki idealiniz, ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?

"Keşke" demeden geçireceğim bir hayat...


4-Aşka inanır mısın? Sizce aşk nedir?

İnanırım... Karşılık beklemeden sevmektir...

5-Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?
"Umut Fukaranın Ekmeğidir."
Benim hayallerim hep oğlumun üzerine, tipik anne hayalleri...


6-Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?

Kör bir kuyu olmalı... Ne kadar derin olduğunu kimse bilmemeli, attığın hiçbir şey de geri dönmemeli vesaire vesaire...
Benim için gerçek dost/kardeş "Serpil" demek... Gerisi hikaye...

7-Hobileriniz var mı? Varsa neler?
Kitap okumayı ve müzik dinlemeyi hobi olarak görmeyenlerdenim. Bunları ihtiyaç sayarım…
Benim en büyük hobim ise “halk oyunları”…

8-Benim hakkındaki düşüncelerini yazar mısın?
Necla Şölen için;
Bloğunu keşfettiğimden beri merakla takip ediyorum. Yaratıcı ve marifetli olduğunu düşünmüştüm ve hatta çalışan bir anne olarak bu kadar şeye nasıl vakit buluyor diye düşünmüştüm, itiraf ediyorum.

Bal Yanağın Hikayesi için;
Tarzı olan nadir bloglardan biri bence...
Günlük havasında, keyifle izliyorum, güzel kızının maceralarını ve birlikte büyümenizi...

Finale geldik...
günün şanslılarını açıklıyorum.

Yorumlar

  1. Çok güzel bir mim olmuş,cevaplarıda okuyup fincan teyze hakkında bilgi sahıbı oluyor insan.Yenı mimlere inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Canım cevaplar çok güzel bu arada yaşı sormamın sebebi teyze falan deyince yaşlı sandım ama benden küçükmüşsün tatlım:=) Öpüyorum seni bu arada çalışan anne olarak nasıl vakit bulduğuma gelince tv pek seyretmem, yaptıklarımı ya çocuklarım ile birlikte ya da onlar uyuyunca yaparım.

    YanıtlaSil
  3. ayyyy sevmezmiyim ilk kez mimlendim, çok mutlu oldum :) teşekkürler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. Zevkle okudum Karadenizlim
    Kayınvaldeme gittim yöre yemekleri yedim
    Ama aklım hala laz böreğinde
    Alacağın olsun çektirdin canımı :)))
    Güzel sözlerin içinde sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bende aslan burcuyum :) negzel bir mim olmuş ellerine sağlık :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. fincan teyzem ;) iadeyi ziyarete gelmistim baktimki mimlenmissin .ama dostluk adina yapmis oldugun yorumla beni gönlümden vurdun .dostluk benim icin önemlidir hemde herseyden .
    dostlugu bu kadar güzel anlatan bir arkadasin dostum olmasi beni mutlu eder .sevgilerimi biraktim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek dostluğun tadını bilenler, ne demek istediğimi anlar. Ben de sevinirim arkadaşım.
      görüşmek dileğiyle

      Sil
  7. geldim geç oldu ama güç olmadı, güzel oldu :P zevkle okunası bir post olmuş.. tanığıma sevindim..güzelliklerde buluşmak ve paylaşmak vede hayallerinin ve hayallerimzin gerçekleşmesi duasıyla içten sevgiler...:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)