Yalancı Tavuk Göğsü



Bu tatlının üzerine sıcakken ceviz serpebilirsiniz, çok yakışır.
Jöle yapabilirsiniz, öyle de çok güzel olur.
Kardeşim Volkan'ın canı istediği için akşam azıcık yapıverdim. 3-4 saat dinlense daha da güzel olurdu ama biz bekleyemedik.

Malzemesi
1 lt süt
4 kahve fincanı şeker
3 kahve fincanı un
1 yemek kaşığı margarin
1 vanilya
isteğe bağlı damla sakızı (ben koymadım)

Hazırlanışı

Vanilya hariç tüm malzeme karıştırılarak pişirilir. Ocaktan alınca vanilya eklenerek 5 dakika el blenderıyla karıştırılır.
Islatılmış tepsiye dökülür. 3-4 saat  dinlenirse kıvamı daha güzel oluyor.

Afiyet olsun...

Yorumlar

  1. Bayılırım tavuk gögsüne. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yaz geliyor malum ağır şerbetli tatlılar olmaz, forma girmek lazım yazın bikini giyeceğiz:=) Ama şimdi bu yalancı tavuk göğsünün üzerinde şöyle tepeleme dondurma olsa ne kadar güzel olurdu değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle..
      yaptım ama tadına bile bakmadım...

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım. Bazen insanın canı çok çekerde pişesiye beklerde kıvamına gelmesi için soğumasını bekleyemez. Yiyenlere şifa olsun. Benimde sütlü tatlılar favorimdir. Helede sıcak yaz günlerinde soğuk soğuk ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  4. sunum harıka olmuş...ellerinize sağlık.
    sizi izlemeye ve bloguma davet etmeye geldim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)