Maden Deresi

Sabah sabah bütün şirinlikleri üzerinde bunların...


Kuzey'in kahvaltısı...

Akçakoca kaçamağımız sırasında Karasu'da bulunan Bayram Ağabeyimizi ziyaret etme şansı bulduk.
Onlarla birlikte Karasu ile Kocaali arasında bulunan Maden Deresi'ne pikniğe gittik.

Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.
Melenağzı

Bu güzel kız Bayram Ağabeyin torunu.

Biz çok sevdik bu ablayı ;)

Tüplü Mangal
Ben de ilk gördüğümde biraz rahatsız oldum ama sonra güvenliği konusunda ikna ettiler.
İçinde kömür yerine taşlar var. İlginç bir tasarım ;)
Yemek hazırlanıncaya kadar hamak keyfi...








Çocuklar atı görünce o kadar mutlu oldular ki anlatamam.
Bu heyecanın tarifi yok.
Herkese anlattılar.
Adı "Kocatepe", o bir yarış atı.

Dönüş, melenağzı'nda güneşin batışı...


Yorumlar

  1. bizim buralara gelmişsiniz, maden deresini ben de çok merak ediyorum, çok güzel diyorlar...

    YanıtlaSil
  2. çocukların pozlarına bayıldım canım. çok şekerler maşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)