Kuşadası-Davutlar


Uzun zamandır bloğu boşladım.
Bu arada neler oldu neler...
Hepsini sırayla anlatacağım.

Önce tatilden başlayalım.
Biz ailecek "Ege" hastasıyız. Bu yıl da tercihimizi bu yönde kullandık. Ankara'ya uzak olması dışında her şey çok güzeldi. Özellikle Davutlar ailecek tatil yapılabilecek sakin yerlerden biri. Gündüzleri deniz, kumsal, gezmeler-tozmalar, akşamları sahilde uzun yürüyüşler, yemeler-içmeler...
Ne ararsan...

Yukarıdaki fotoğraf, çayınızı alıp verandaya çıktığınızda sizi karşılayan manzara...


Seyahatimiz sırasında Afyon'da mola verdik.
Sabahın ilk saatleri Özdilek Tesisleri...
Her ikisi de cin gibi...
Arabada uyuklayan sanki bu yaramazlar değil.
Öğlen saatleri çok sıcak, denizden gelinmiş, duşlar alınmış, oyuna devam...

Bu tatilde Kuzey denizden çok hoşlanmadı. Daha çok kıyıda oynamayı tercih etti.
Denizde köpekbalığı ve yengeç olabilirmiş. Biz de çok zorlamadık.
Ama Ada denizin tadını çıkardı.

Sıra geldi bahçeyi sulamaya...
Önce bahçe sulanacak, sonra sırılsıklam ıslanılıp, çamur içinde kalınacak...
Bahçeye inen de ıslatılmak için kovalanacak...
 
Bu keyfi anlatmak için başka söylenebilecek bir şey yok, fotoğraflara bakmak yeterli.
Akıllarına yaramazlık geldiği hiç belli olmuyor değil mi?
Koştuk...
 
Oynadık...
Birlikte olmanın tadını çıkardık... 

 Tatilde fotoğraf makinamız bozuldu. O yüzden fotoğraf az...
 Cep telefonlarına çekilen fotoğrafları ev ahalisinden toplamam gerek...
Derya kuzusu bunlar...
Bunların nasıl yapıldığını anlatamayacağım, çünkü ben sadece yeme kısmıyla ilgilendim ;)

İnsan bir tatilden daha ne isteyebilir ki...

Yorumlar

  1. Annemlerin yazlığı da Davutlar-Güzelçamlı da. Oralar cennettir bana göre o kadar çok severim. Milli park a gittiniz mi acaba? Orası da mükemmeldir. Güzel bir tatil olmuştur kesin :)

    YanıtlaSil
  2. Üc kez Davutlar da tatil yapma imkani bulduk,cocuklarim kücük vede arabam olmadigi icin cevresini gezemedim ama bende cok severim oralari,simdi görünce heyecanlandim,ufakliklar ck sirin masaalllah diyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)