Pudingli Cupkek

Fincan Teyze
Çocukluğumun keki...
Fincan Teyze
Bu da evin kedisi...
Bitmedi mi fotoğraf  çekimi diye keklerin başını bekledi.
Başka kek yiyemez oğlum ille de fotoğraf için hazırladıklarımın tadına bakacak ;)

Kim kek ister...
Gece yarısı kan şekeri düşenler için...
Hem pratik hem lezzetli ;)

Malzemeler
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağından 2 parmak eksik sıvı yağ (3/4 su bardağı)
1 su bardağı süt
2,5 su bardağı un (3 su bardağı da olabilir kıvama göre ayarlamalısınız. Çok koyu olmayacak)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya 

Üzeri için;
1 paket çikolatalı puding
yeterince süt (pudingin üzerinde yazan miktardan yarım bardak az)

Hazırlanışı

Önce yumurtalarla şeker çırpılır.

Sonra içine yağ ve süt eklenir azıcıkta öyle karıştırılır.

Sonra un, kabartma tozu, vanilya elenerek eklenir ve çırpılır.

Kek kalıplarının yarısından az olacak şekilde paylaştırılır. Üzerine puding dökeceğimiz için yarısını geçmeyin.

Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirin. Dikkat edin çok çabuk pişer.


Kekin pişmesine yakın ya da piştikten sonra pudingi hazırlayalım. Pudingin üzerinde yazan süt miktarından yarım bardak az süt kullanarak pişirelim. Kekin ilk sıcağı çıkınca ya da hafif ılıkken pudingi keklerin üzerine paylaştıralım.

Afiyet olsun...

Fincan Teyze

Fincan Teyze

Yorumlar

  1. çok güzel görünüyorlar.. evin kedisi de çok şirinmiş :-))

    YanıtlaSil
  2. görüntü şahane ellerine sağlık... :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık.. Çok güzel görünüyor.. Tek sunumluk kekleri çok seviyorum.. Hem sunumu güzel oluyor.. Ham de çeşit çeşit süsleme şansımız var.. Ufaklık da işini biliyor tabi... En güzelini kapacak..:) Afiyetle yesin..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de çok seviyorum kekin bu halini ;)

      Sil
  4. Ellerine sağlık, çok iştah açıcı görünüyor. Ben asıl o kuzuyu yemek istiyorum. Severim ben onu MaşAllah diyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. ELlerine sağlık,oğlunda çok tatlı..Onlaar en güzeline layık annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Her şey onlar için değil mi?

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. kediye bayıldım maaaşallah ona nefis lezzetleri biliyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ama bu bana yapilirmi! Yine harika bir tarif! Öyle ki benimde cocuklugumun tarifi! neden ben bunu hic yapmadim anlayamiyorum kendimi! Cok ama cok tesekkür ediyorum sana,oglunuda yerim,cok tatli:))Masaallah diyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim annemde çocukluğumuzda çok yapardı. Ben de yapıyorum ama onun tadı yok...

      Sil
  9. bir dönem ne sık yapardım bunu
    yumuşacık çok güzeldir
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Oğlunuzun o bakışı kekin güzelliğinin önüne geçmiş. :)) Tabii ki en tatlısı sizin foto için ayırdığınızdır hep öyle olmaz mı? Elinize sağlık, oğlunuzunun da yaşam şansı çok olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)